Megafyt_detske_caje_02.jpg

Europlant - Megafyt Pharma - Dětské čaje


Redesign kompletního portfolia dětských výrobků.

Europlant je společnost, jež působí na českém farmaceutickém trhu v segmentu tradičních léčiv a doplňků stravy. Společnost se rozhodla posílit značku Megafyt restrukturalizací stávající části portfolia. Důvodem k tvorbě nové grafiky a částečné obměny portfolia byl dlouhodobě klesající tržní podíl v segmentu a nižší poptávka po čajích v lékárnách.

Dětské čaje jsou vnímány jako zdravý a bezpečný pitný režim. Tlak segmentu „ready to drink“ je však veliký a už i malé děti si tyto typy nápojů žádají. Proto jsme museli design maximálně zatraktivnit především s ohledem na tuto cílovou skupinu.
Moderní živější design obsahující příběh, výrazné barvy, svěží ingredience, to vše jsou prvky, které budou děti a jejich rodiče motivovat k nákupu. Stěžejním prvkem v grafice byla doposud postavička psa, kterou jsme nahradili atraktivnějším méďou. Méďa je v různých pozicích, činnostech a pomáhá v přímé komunikaci se spotřebitelem. S ohledem především na čerstvé maminky jsou v designu použity elementy inspirované kojeneckou stravou. Součástí projektu bylo komplexní rozpracování designu na čajové krabičky, přebal čajového sáčku, multipacky, dárková balení, POS, sběratelské kolekce atd.

Klient: Europlant


Druh zakázky:

Redesign

Obalový design

Ilustrace


Datum: 11. listopadu 2014


Megafyt_detske_caje_01.jpg


Megafyt_detske_caje_03.jpg


Megafyt_detske_caje_06.jpg


Megafyt_detske_caje_05.jpg